تهران به مرکز انتقال کرونا تبدیل شده است

با توجه به اینکه تهران کانون رفت و آمد است به همین دلیل به مرکز انتقال کرونا تبدیل شده است.

به گزارش شهر، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، به اشاره به محدودیت‌های وضع شده برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: ما در تهران با ابرشهر پیچیده سر و کار داریم و مسائل تهران محصور به تهران نیست و به شهرهای پیرامونی هم پیوند خورده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کرونا مسئله‌ای است که حد و مرز ندارد، بیان کرد: رفت و آمدهای درون استانی در تهران بسیار بالاست و با توجه به اینکه تهران کانون رفت و آمد است، به مرکز انتقال کرونا تبدیل شده است و باید در مورد جابجایی شهرها فکری اساسی کنیم.

او با تاکید بر ضرورت ایده اندیشی برای جابجایی ایمن بین شهری گفت: در طول مدتی که قوانین محدودیتی برای مقابله با کرونا وضع شده، تلاش بر این بوده که ضمن رعایت حقوق شهروندان در عین حال به سلامت آن‌ها هم لطمه ای وارد نشود.

فخاری با بیان اینکه مقابله با کرونا صرفا با توصیه امکان پذیر نیست، ادامه داد: اگر ۲۰ درصد مردم رعایت نمی‌کنند، این وضع موجب پیش روی انتقال ویروس می‌شود.

او با بیان اینکه به نظر می‌رسد، یک جریان عادی در شهر برقرار است، گفت: اگر مردم همراهی نکنند، کار با فشار پیش نمی‌رود و ضمانت اجرایی قوی تری می‌خواهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فخاری اضافه کرد: با توجه به اینکه این پدیده به طور طولانی مدت ادامه یافته، آن‌ها دچار خستگی اجتماعی شده اند.

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =