شهردار تهران یک مجموعه ورزشی در منطقه ۱۸ را افتتاح کرد

شهردار تهران عصر شنبه-۲۷ اردیبهشت- در منطقه ۱۸ یک ورزشگاه افتتاح و از چند طرح هم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر پیروز حناچی، شهردار تهران ابتدا به مسجد امام هادی(ع) در شهرک ولیعصر رفت و آنجا از بسته های کمک مومنانه که توسط خیرین مسجد امام هادی تهیه شده بود تا به خانواده های کم برخوردار اختصاص یابد بازدید کرد. در این طرح دو هزار سبد ارزاق توسط شهرداری منطقه ۱۸و ۱۶ هزار سبد ارزاق توسط خیرین تهیه شد. همچنین بر اساس فعالیت های این مسجد ۵۰ هزار غذای گرم توسط خیرین و سازمان های خیریه تهیه و در میان نیازمندان توزیع می شود.  
پس از آن شهردار تهران از پروژه بیمارستان ۲۶۰ تخت خوابی کودکان حکیم در یافت آباد بازدید کرد در کنار این بیمارستان در حال ساخت یک بیمارستان برای بیماران عمومی با ظرفیت ۳۳۰ تخت هم ساخته خواهد شد و وزارت بهداشت تصمیم دارد در کنار این دو بیمارستان یک دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت سه هزار دانشجو بسازد و نیز یک پارک علم و فناوری هم برای فعالیت شرکت های دانش بنیان ساخته خواهد شد.  
مساحتی که برای این مجموعه پزشکی و علمی در نظر گرفته شده است ۳۷هزار متر مربع است و عملیات اجرایی آن از فروردین ۱۳۹۸ آغاز شده است.  
شهردار تهران در ادامه مجموعه ورزشی شهید دستگردی را نیز افتتاح کرد این مجموعه در چهار طبقه ساخته شده و هفت سالن ورزشی برای ورزشهای رزمی، پرورش اندام، شطرنج، تنیس روی میز و یک سالن هم برای ورزشهای والیبال، بسکتبال و فوتسال در نظر گرفته شده است. برای ساخت این ورزشگاه ۱۵ میلیارد تومان و برای تجهیز این مجموعه دو میلیارد تومان هزینه شده است.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =