بهسازی کن با برنامه و نظارت اجرایی می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: محله کن شرایط ویژه‌ای دارد و مسائل آن باید با برنامه، نظارت و اجرا برطرف شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۵، عبدالرضا گلپایگانی افزود: مردم در موضوع کن سالهاست توقع‌های بجایی دارند که باید اجرایی و عملیاتی شود. زیر ساخت‌هایی برای مسائل کن فراهم شده است، شاید مهم‌ترین آن زیرساختی است که در شورای عالی شهرسازی و معماری، سال گذشته به تصویب رسید و ابلاغ شد.

گلپایگانی اضافه کرد: برای هر بخشی از محدوده کن، محله، باغات و قسمتهای مختلف کن قرار شد طرح‌های اجرایی تهیه شود. بخشی از طرح‌های اجرایی هم آماده شده و گام آخر، مبحث اجرا است که برای اجرا هم یک سازمان اجرایی صاحب اختیار باید در کن کارهای اجرایی را پیش ببرد که مقدمات آن هم فراهم شده است.

گلپایگانی ابراز امیدواری کرد: با یک زنجیره به هم پیوسته از برنامه، اجرا و نظارت، کار محله کن پیشرفت کند و در نهایت باعث رفع مشکلات کن و رضایت شهروندان شود.

او موضوع کن را تجربه‌ای برای بافت‌های مشابه تهران دانست و گفت: امیدواریم کاری که انجام می‌شود نخست باعث جلب رضایت شهروندان و ساکنان کن و در مرحله بعد حفظ کیفیت ویژه کن شود.  کن شرایط ویژه ‌ی دارد و کار آن هم دشوار است، یک کار روتین و معمولی نیست. کار کن کاری مینیاتوری است و باید ذره ذره به آن فکر کرد.

گلپایگانی گفت: فعالیت در کن هم در مقیاس طراحی و هم در مقیاس اجرا پیچیدگی‌هایی دارد  و همین امر باعث طولانی شدن کار شده است.  مجموعه اقدامات انجام شده و در دست اقدام برای محله کن شناسنامه خوبی برای مدیریت شهری باشد.

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 3491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =