احداث ۴ مسیر  دوچرخه سواری در منطقه ۱۵

۴ مسیر دوچرخه سواری در راستای اجرای پروژه های توسعه‌ی محله ای در منطقه ۱۵ احداث شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه ۱۵ درباره این خبر گفت: توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان، حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی و ترافیک از سال گذشته در این منطقه آغاز شده است.

به گفته او، به همین منظور پروژه های توسعه محله ای با محوریت ارتقای سرانه مسیر دوچرخه سواری در محلات در راستای سیاست های شهردار تهران طراحی شده است و در مدت کوتاهی در حال اجراست.

محمدی به چهار پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری در منطقه اشاره کرد و افزود: مسیر دوچرخه سواری در سمت شمال به جنوب خیابان نبرد به طول هزار و ۴۰۰  متر حدفاصل خیابان ده حقی تا خاوران با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست.

 او گفت: مسیر دوچرخه سواری ناحیه ۳ در خیابان احدی حدفاصل خیابان آل ابراهیم و امام رضا(ع) به طول ۵۰۰ متر و مسیر دوچرخه در ناحیه ۵ در خیابان ۱۵ متری چهارم افسریه خیابان نیکو عمل بین قصرفیروزه و خیابان شهید رحیمی به طول هزار و ۸۰۰ متر به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه به احداث چهارمین مسیر دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: دور بوستان فجر در محله مسعودیه نیز به طول ۳۰۰ متر مسیر دوچرخه سواری برای شهروندان احداث شد.

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر: 3495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =