۲۵۰ لایه اطلاعات مکانی از اماکن عمومی و با اهمیت شهر

شهر: اتصال به سرویس نقشه تهران از دیگر سرویس‌هایی است که به تازگی به اپلیکیشن تهران من اضافه شده که بیش از ۲۵۰ لایه اطلاعات مکانی از اماکن عمومی و با اهمیت شهر با امکان مسیریابی در آن موجود است.

به گزارش شهر، در سال‌های اخیر برنامه‌های مسیریابی و نقشه زیادی، به تلفن‌های هوشمند شهروندان راه پیدا کرده‌اند اما تقریبا هیچ از آنها همه اطلاعات مربوط به رفت و آمد در شهر تهران را به طور کامل ندارد و حتی با اندک خطایی بویژه در مسیریابی همراه است. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اما از پارسال سرویسی جدید به «تهران من» اضافه کرده که بیش از ۲۵۰ لایه اطلاعات مکانی از اماکن عمومی و با اهمیت شهر با امکان مسیریابی در آن موجود است. اتصال به سرویس نقشه تهران به نشانی map.tehran.ir  از سرویس‌هایی است که قبلا در سامانه تهران من وجود داشت اما به تازگی به اپلیکیشن تهران من هم اضافه شده است.  در بخش نقشه تهران، خدماتی مانند مسیریابی، اعلام ترافیک معابر، اماکن تهران که خود اماکن عمومی مانند مترو و بوستان‌هایی که برای معلولان و نابینایان مناسب سازی شده است را معرفی می‌کند، معرفی محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، مرز محلات، نواحی و مناطق، بخش قصه‌های خیابان ولیعصر (عج)، شماره شناسایی ملک و جستجوی بهشت زهرا (س) ارایه می‌شود.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای دانلود این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید به سایت تهران من به نشانی  my.tehran.ir و یا کافه بازار و پلی استور مراجعه کنند. نسخه IOS این نرم افزار نیز در آینده‌ای نزدیک در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. همچنین به طور مستمر خدمات جدیدتری به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 3501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =