آغاز ساخت یک زیرگذر جدید در منطقه ۱۵

عملیات ساخت زیرگذر پیاده رو تقاطع خیابان پیامبر اعظم با بزرگراه شهید نجفی رستگار به منظور تسهیل در تردد ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه آغاز شد.

 به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن بازدید از این پروژه در ناحیه ۴ گفت: این زیرگذر در نقشه های اولیه پروژه وجود نداشته و بنا بردرخواست شورایاری و اهالی محله مشیریه و با موافقت شهردار تهران جهت ایمنی و سهولت دسترسی ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن انجام می شود.

 به گفته او با توجه به اینکه اجرای بزرگراه شهید نجفی رستگار دسترسی بخش کوچکی از این محل را که شامل ۳۱۰ پلاک است، قطع می کند؛ این زیرگذر پیاده به منظور تردد حدود یکهزار خانوار ساکن در محل ایجاد می شود تا بتوانند به سهولت از زیرگذر تردد کرده و از خدمات مرکز محله بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر این زیرگذر به مقطع ۲.۵ متر در ۳ متر و به طول تقریبی ۷۰ متر (عرض تندرو بزرگراه) در حال اجراست و پیش بینی می شود همزمان با بهره‌برداری از پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در شهریور ماه؛ زیرگذر نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

پل روگذر شهید مزینانی در این پروژه برای دسترسی اهالی احداث شده است. این تونل دسترسی نیز جهت تسهیل در تردد اهالی علاوه بر پل شهید مزینانی در حال اجرا است.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کد خبر: 3541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =