اجرای طرح «کمک مومنانه»تا پایان ماه صفر

با همکاری خیرین با شروع ویروس کرونا سبد کالا و کمک های مومنانه در میان خانواده های کم برخوردار شهرداری منطقه ۴ توزیع شد. این فرآیند درماه های محرم و صفر نیز ادامه می یابد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، محمد خادمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با بیان این خبر افزود: یکی از رویکردهای مهم شهرداری تهران در دوران شیوع کرونا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، اجرای طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار با همکاری سراهای محله ۲۰ گانه منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.  
او در ادامه گفت : در طرح نذر غدیر انواع کمکهای مردمی شامل پک بهداشتی (ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی کننده)، سبد کالا، غذای گرم، گوشت نذری با کمک خیرین و تشکلهای مردمی و محلی در بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی برای خانواده های کم برخوردار منطقه گفت : ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل تب سنجی، مشاوره و چکاپ پزشکی و انجام تست قند خون و اندازه گیری فشار خون با مشارکت خیرین و خادمیاران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در محلات منطقه در حال انجام است.    
او همچنین به اهدا جهیزیه در یکی از محلات کم برخوردار منطقه اشاره کرد و افزود : با کمک گروه جهادی و سرای محله گلشن نسبت به تهیه دو سری جهیزیه اقدام و به خانواده های شناسایی شده تحویل داده شد.
خادمی اعلام کرد : این حرکت مومنانه و خداپسندانه در ماه های محرم و صفر نیز ادامه خواهد داشت.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 3543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =