بهره برداری از مترو پرند تا خرداد ١٤٠٠

مترو پرند در سه فاز تا خرداد ١٤٠٠ به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای فاز سوم به دلیل تامین نشدن بودجه و تخصیص نیافتن زمین طولانی شده است.

انوشیروان محسنی‌بندپی در جلسه رفع موانع مترو پرند بیان کرد: اکنون تمام تلاش ما در مجموعه استانداری این است تا با همراهی سایر دستگاه‌ها، این پروژه را به سرانجام برسانیم تا مطالبه دیرینه مردم این منطقه محقق شود.

او در مورد حل مشکلات مطرح شده برای تکمیل مترو پرند نیز ادامه داد: در مورد تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی مترو به رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور نامه نوشته شده و ضمن اینکه پیشنهاد تغییر دستگاه اجرایی مسئول اجرای پروژه نیز منتفی است زیرا صرفا سبب طولانی شدن روند احداث مترو می‌شود.

محسنی‌بندپی بیان کرد: تعهد شرکت شهرک‌های جدید برای تخصیص ۵۰ هکتار زمین به مترو جهت ایجاد مجتمع ایستگاهی و غیره با کمک شهردار پرند نیز پیگیری و ۲۵ هکتار باقی مانده از این میزان تخصیص داده می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار تهران گفت: موضوعات دیگر از جمله عبور خط انتقال برق در حریم ۶ کیلومتری شهری و همچنین تعارض‌هایی که با راه‌آهن وجود دارد، بررسی و مرتفع می‌شود تا با همت مسئولان و پیگیری‌های استانداری تهران این پروژه تا پایان خرداد سال آینده افتتاح شود.

۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 3598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =