تور عکاسی از منطقه گردشگری عباس آباد

شهر: "همزمان با روز جهانی عکاسی" در روز چهارشنبه، تور عکاسی از منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد با همکاری آژانس عکس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر، منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد با همکاری آژانس عکس تهران، همزمان با روز جهانی عکاسی، در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ تور عکاسی با حضور اساتید عکاسی ساتیار امامی و یلدا معیری برگزار کرده است. این تور که قرار است ساعت ۱۷ عصر فردا برگزار شود عکاسی از پارک آب و آتش - پل طبیعت - گنبد مینا - باغ هنر و چشم اندازهای طبیعی مجموعه را شامل می‌شود.

پس از پایان تور هم هر عکاس ۱۰ فریم منتخب را تحویل ستاد اجرایی تور می دهد تا از سوی داوران سه فریم به عنوان منتخبان نهایی معرفی شود. به عکاس عکس رتبه نخست، یک و نیم میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و به نفر سوم پانصد هزار تومان هدیه داد می‌شود.  

نماهایی از پل و فضاهای شهری، معماری مجموعه چشم انداز و فضاهای طبیعی از بوستان طالقانی، آب و آتش، گنبد مینا، باغ هنر، نگاه‌های خلاقانه و عناصر موجود از رویکردهای این تور عکاسی است.

همچین آثاری برای برگزاری نمایشگاه از سوی داوران انتخاب می‌شوند که  به صاحبان آثار هدیه ای تقدیم  و با عکس‌های انتخاب شده نمایشگاهی با همین نام در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۷۴۷۳۱۸۵ تماس بگیرند.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 3624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =