شستشوی ۲ میلیون و ۵۰۰ متر گاردیل منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از نظافت و شستشوی بیش از ۲ میلیون و پانصد متر گاردریل در چهارماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در روزهای مبارزه با شیوع کرونا بحث نظافت و شستشوی المان های شهر همچنان از اولویت های مدیریت شهری به حساب می آید.

به گزارش شهر، به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر افزود: به منظور داشتن شهری سلامت و آراسته و کسب رضایتمندی شهروندان به خصوص در روزهای مبارزه با بیماری کووید ۱۹، طرح بهسازی و مناسب سازی تجهیزات شهری از بزرگراه های امام علی(ع)، سردار سلیمانی  و شهیدان زین الدین، باقری، صیاد شیرازی و بابایی و... اجرایی شد.
او ادامه داد: در این طرح از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از دو میلیون و ۵۰۰ مترطول از گاردریل های منطقه شستشو و رفع عیب شده که به طور میانگین هر ماه دو بار در متراژ حدود ۳۲۴ هزار متر انجام می شود.
فرخی در ادامه گفت: در این راستا  همچنین جداول، سرپناه های ایستگاه اتوبوس، پل های هوایی و تابلوهای ترافیکی بزرگراه ها و ... نظافت و شستشو شدند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهار در پایان افزود: لکه گیری و رنگ آمیزی جداول و گاردریل ها، رفع نقص و مرمت روشنایی پل های عابر پیاده، پایه پرچم ها، پروژکتورهای نورپردازی و باتومی، پوشش های پل های عابر پیاده، جمع آوری خاک و نخاله و بنرهای مازاد از سطح بزرگراه ها از دیگر اقدامات این حوزه است.
 

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
کد خبر: 3628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =