۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 3757

عضو شورای شهر:

۱۴۰۰ را سال مکتب تهران معرفی کنیم

آرزوی موفقیت احمد مسجدجامعی برای نخستین مدیرمسئول زن همشهری
۱۴۰۰ را سال مکتب تهران معرفی کنیم

شهر: عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که سال ۱۴۰۰، با نام سال مکتب تهران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد مسجد جامعی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری در جلسه یکشنبه- دوم شهریور- شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نزدیک شدن به هفته تهران گفت: چهارده مهر پنجمین دوره از زمانی است که روز تهران ثبت شد. پس از آن قرار شد در روز تهران همه کمیسیون ها فعال شوند و سال گذشته تجربه متفاوتی به مناسبت هفته تهران رخ داد. 
او خواستار فعال شدن شهرداری در این حوزه شد و گفت:  امسال آخرین دوره ای است که این شورا هفته تهران برگزار می کند و پیشنهاد می دهم سال ۱۴۰۰ را سال «مکتب تهران» اعلام کنیم.
مسجدجامعی گفت:در هفته تهران همه کمیسیون ها فعال شوند تا با شکوه بیشتری هفته تهران برگزار شود. 
او همچنین به تغییر مدیرمسئول روزنامه همشهری نیز اشاره کرد و گفت: طی سه سال، چهار مدیر مسئول در همشهری عوض شده است. از این بابت این تذکر را مطرح می کنم چرا که تاکنون چند تذکر دادم و آقای کرمی با ادب و بی سر و صدا مسائل را پیگیری و به هر تذکری که دادیم توجه کرد. 
مسجدجامعی گفت: ادب او که بی سر و صدا تذکرات را اجرا می کرد برای من مغتنم است. خانم قدیری نیز از خبرنگاران همشهری هستند و پدر او نیز عضو همشهری بود . به عنوان اولین مدیر مسئول زن در بین روزنامه های پرشمار کشور برای او آرزوی موفقیت می کنم.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 3757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =