آماده سازی منطقه ۱۸ برای محرم ۱۳۹۹

محافل معنوی اقامه عزای حسینی در جنوب غرب پایتخت با وجود شیوع ویروس کرونا همچون سال های گذشته پذیرای شیفتگان آن حضرت است.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض شهردار منطقه ضمن بیان مطلب فوق افزود : مدیریت شهری منطقه در آستانه فرا رسیدن ایام محرم الحرام با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات ورودی ها با اکران بنرهای مناسبتی، اهتزاز بیرق عزا و همچنین سیه پوش کردن معابر و ابنیه های تحت پوشش خویش کرد تا دوستداران سومین امام همام شیعیان بار دیگر مراتب ارادت خویش را به ایشان و ۷۲ یار وفادارشان به اثبات برسانند.

او اضافه کرد : از دیگر موضوعات مدنظر برای اقامه عزا و برگزاری محافل سوگواری در محلات و اماکن روباز عمومی می توان به رعایت شدید کلیه پروتکل های بهداشتی اشاره داشت که مدیریت شهری نیز به سهم خویش بستر اجرائی شدن این رویه را فراهم آورد.

به گفته او، مشارکت در امر برگزاری محافل معنوی اقامه عزای حسینی، دیدار و تجلیل با پیر غلامان حسینی، توزیع اقلام فرهنگی و برخی مایحتاج برای تهیه نذورات میان هیئات مذهبی، تکایا و مساجد بخش دیگری از تدابیر مدیریت شهری منطقه در ایام محرم الحرام است.

۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 3835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =