رکابزنی معاون مناطق با شهردار منطقه ۱۷

همزمان با اولین سه شنبه شهریور ۱۳۹۹، شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همراه با محمود کلهری شهردار منطقه١٧ در محلات این منطقه رکاب زدند.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷, در جریان این رکابزنی محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ ضمن خوشامدگویی به شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، از توجهاین معاونت به اقدامات صورت گرفته در این منطقه قدردانی کرد.

کلهری همچنین از رستمی خواست تا اقدامات لازم برای ثبت محله ثامن به عنوان محله هوشمند صورت پذیرد و در این خصوص تاکید کرد: تمامی اقدامات عمرانی و موضوعات ساخت و ساز در منطقه با همکاری و همیاری شورایاری ها رقم خورده است.

کلهری و مدیران نواحی همراه با معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جریان رکابزنی در نواحی سه گانه منطقه به مواردی چون نهرسازی، پیاده رو سازی، مسیرهای دوچرخه و فعالیت ها عمرانی پرداختند.

در جریان این رکابزنی دوساعته از خیابان عبید زاکانی، کوچه نیازمند، مسیر دوچرخه خیابان های قزوین و هلال اهمر، باغ راه سلامت، پیاده رو سازی خیابان مقدم، مسیر دوچرخه خیابان متین و نهرسازی خیابان فرخنده بازدید به عمل آمد.

۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 3848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =