جمع آوری روزانه پسماند تفکیک شده ادارات منطقه ۲۱

نیروهای مدیریت پسماند منطقه ۲۱ ملزم شدند هر روز صبح پسماندهای خشک ادارات و حوزه ها را به صورت تفکیک شده به خودروهای جمع آوری پسماند خشک تحویل دهند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در جلسات طرح کاپ  که به صورت مستمر و هفتگی در محل سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه ۲۱ با حضور معاون خدمات شهری، شهرداران نواحی و پیمانکار این طرح محیط زیستی برگزار می شود معاونت توسعه منابع انسانی نسبت به توجیه نیروهای خدماتی مستقر در ساختمان‌های وابسته به این منطقه در زمینه مدیریت پسماند و آموزش نیروهای فوق و در نهایت تحویل پسماندهای خشک ادارات و حوزه ها به صورت تفکیک شده به خودروهای جمع آوری پسماند خشک در صبح ها ملزم شد.

همچنین مقرر گشت تا شهرداران نواحی سه گانه منطقه ۲۱ نسبت به ایجاد تعامل با مراکز صنعتی و کارخانجات در راستای ترغیب هرچه بیشتر آنها به تفکیک پسماندهای خشک ارزشمند خود و تحویل آن به پیمانکاران مربوطه طرح کاپ اقدام کنند.

در ادامه این جلسه، با توجه به نقش ویژه شهروندان در همکاری و همیاری با مدیریت شهری در اجرای هرچه بهتر طرح کاپ مد نظر قرار گرفته شد تا فعالیت های محیط زیستی و تفکیک پسماند شهروندان مورد توجه ویژه قرار گیرد و به نحوی شایسته از آنها قدردانی شود.

شهرداران نواحی سه گانه منطقه ۲۱ از طریق تعامل مطلوبی که با سه مرکز خرید و فروشگاه زنجیره ای مستقر در هر یک از نواحی دارند می توانند با هماهنگی های لازم، محل مناسبی را جهت دفع پسماند خشک در مراکز مذکور تعبیه و با این روش شهروندان را نسبت به تحویل پسماندهای خشک خود ترغیب کنند.

۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 3853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =