احداث پهلوگاه اتوبوس پایانه شمشیری - اندیشه

شهر: معاون حمل و نقل ترافیک منطقه۹ از احداث پهلوگاه اتوبوس در مبداء خط پایانه شمشیری- شهر اندیشه در خیابان قزوین با هدف تسهیل در دسترسی ایمنی شهروندان به اتوبوس های خط مذکور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: محدوده سه راه آذری یکی از نقاط مهم تبادل سفر در شهر تهران و شهرک های اقماری می باشد که در طول سنوات پیشین به صورت غیرکارشناسی ایستگاه مبداء خط پایانه شمشیری – شهر اندیشه در خیابان شاهپروری در محله امامزاده عبدالله(ع) استقرار یافته بود.

او بیان داشت: روزانه مسافران زیادی برای استفاده از این ایستگاه مسافت زیادی را از سه راه آذری تا خیابان شبیری طی می کردند که این امر موجبات نارضایتی مسافران و همچنین ساکنان حریم ایستگاه را فراهم کرده بود.

فرهادیان تاکید کرد: با توجه به درخواست های شهروندان و در راستای ایجاد تسهیلات لازم برای ترغیب آنها به استفاده از حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ با هماهنگی پلیس راهور نسبت به جانمایی و احداث پهلوگاهی به مساحت۱۰۰ مترمربع در خیابان قزوین، روبروی ساختمان شعبه شماره ۶تامین اجتماعی برای استفاده ایمن شهروندان از اتوبوس های خط شمشیری - شهر اندیشه اقدام کرده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =