بهره برداری از مجموعه کوثر در سال ۱۴۰۰

شهر: هر دو فاز مجموعه هفت طبقه کوثر در منطقه ۹ که دارای بخش هایی مانند استخر، سینما و رستوران است و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، به موازات هم ادامه پیدا کرده و حداکثر در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه ۹ در گفتگو با شهر با بیان اینکه مجموعه کوثر جزو پروژه های اولویت دار این منطقه است، گفت: با توجه به اعتبارات امسال و تامین اعتباری که پیش بینی شده امیدواریم که این پروژه به تهران ۱۴۰۰ برسد. 
او با بیان اینکه این پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مراحل نازک کاری قرار دارد، افزود: رویکرد اولیه این بود که استخر و بخش های دیگر فعال شود و طبقاتی مانند سینما و رستوران در فاز دوم اجرا و به بهره برداری برسد اما در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و وضعیت ناشی از آن اگر استخر فعال شود نیز شاید قابل استفاده نباشد لذا تلاش می شود که همه بخش های مجموعه به موازات هم به پایان برسد. 
موسوی ادامه داد: اگر شرایط عادی بود، مجموعه کوثر شاید تا پایان امسال آماده بهره برداری می شد، البته هنوز هدفگذاری روی همین زمان است اما به هر حال بهره برداری از این مجموعه حداکثر در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
مجموعه هفت طبقه کوثر که در منطقه ۹، پایینتر از خیابان دامپزشکی روبروی بازار میوه و تره بار واقع شده، بیش از هشت هزار متر زیربنا دارد که در زمینی به وسعت  یکهزار و ۶۰۰  متر مربع در حال آماده شدن است.

خبرنگار: علی سی پی

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 3959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =