افزایش ۴ درصدی رضایتمندی شهروندان از سامانه ۱۳۷

از ابتدای سال جاری ۴.۰۵ درصد رضایت شهروندان منطقه ۴ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  هادی صدیقی رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه با تاکید بر ضرورت تسهیل در فرآیند ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ و با اشاره به راههای ارتباطی مطلوب  شهروندان با این سامانه گفت: ثبت و بررسی و انجام درخواستهای شهروندان  در تمامی ساعات شبانه روز و ایام تعطیل توسط واحد های اجرایی منطقه به منظور کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.
او از کسب رضایت ۹۸.۸۳ درصدی شهروندان در ۵ ماهه ابتدایی  سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری ۴.۰۵ درصد رضایت شهروندان نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ منطقه ۴ تهران در ادامه از کسب رتبه نخست ورودی پیام  منطقه ۴ را همانند ادوار گذشته در بین مناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه از لحاظ وسعت و جمعیت در سطح شهر تهران، تراکم و تنوع فرهنگی و جمعیتی، طی سالیان گذشته و جاری در بین مناطق ۲۲ گانه  بیشترین پیام ثبت شده را داشته است.
صدیقی ابراز امیدواری کرد و افزود: با تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه و برنامه ریزی بعمل آمده، ضمن کاهش ورودی پیام منطقه، شاهد روند افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و ارتقای رتبه عملکردی منطقه نیز مطابق روند مطلوب سال گذشته باشیم.      

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 4010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =