همزمان با  ماه مبارک رمضان «طرح برکت علوی» با رویکرد حل مشکلات معیشتی شهروندان در محلات با حضور فعال بسیجیان منطقه 2 اجرا شد.


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، اصغر عبدالهیان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 2 با اعلام این خبرگفت طرح برکت علوی در راستای تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد طرح مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با  ماه مبارک رمضان برای یاری‌ رساندن به افراد کم‌بضاعت اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه در احادیث و روایات دینی  بر نیکوکاری و توجه به نیازمندان تاکید شده است ماه پربرکت رمضان ماه انفاق و گذشت واحسان است گفت: طرح برکت علوی در محل عرضه نیازهای ضروری مردم نظیر نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها اجرا می‌شود و شهروندان خیر تهرانی می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را پرداخت و فیش آن را بر روی بنرهای نصب شده در مغازه قرار دهند تا نیازمندان با برداشت آن، اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند

او افزود: این طرح با مشارکت حوزه مقاومت بسیج و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 2با نصب 50ینر در مغازه های نواحی 9 گانه اجرا شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه 2 در پایان تصریح کرد :این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت اجرا می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =