ساخت تفرجگاه تخصصی دوچرخه در منطقه ۱۸

شهردار منطقه ۱۸ تهران از ساخت تفرجگاه تخصصی دوچرخه در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در جریان این روز کاری ، ابتدا مدیریت شهری منطقه با مشایعت تنی چند از همکاران خویش در پویش سه شنبه های بدون خودرو شرکت و بر لزوم فرهنگ سازی استفاده از این نوع وسیله نقلیه کم هزینه و فاقد آلودگی میان شهروندان تأکید کرد.

سید محمد فیاض طی سخنانی در حاشیه این هفته از پویش سه شنبه های بدون خودرو با بیان این نکته که نباید تسری فرهنگ استفاده از دوچرخه تنها به روزهای سه شنبه هر هفته محدود شود، بیان کرد : اگر زیرساختهای شهری برای مشارکت اکثریت شهروندان فراهم آید، بخش اعظمی از معضلات زیست محیطی و نابسامانی ترافیکی در معابر کاهش خواهد یافت.

به گفته این مقام مسئول، این کمپین در دوره جدید خدمت رسانی مدیریت شهری، الگوی بسیار مناسبی برای فرهنگ سازی استفاده از این نوع وسائط نقلیه فاقد آلودگی و کم هزینه میان شهروندان بوده و ایده ساخت تفرجگاه تخصصی دوچرخه در این منطقه نیز بر همین اساس در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین شرکت در ارتباط زنده وبیناری سامانه نظارت همگانی  ۱۸۸۸ بخش دیگری از برنامه های فشرده کاری عالی ترین مقام مدیریت شهری منطقه در این روز بود که با حضور همزمان همتای او وحید رضا محمدی در منطقه ۱۵ تهران به انجام رسید.

رصد پیشرفت فیزیکی پروژه های شاخص عمرانی نظیر بزرگراه های ۷۶ متری شهید بروجردی، ۴۵ متری بهار، مجتمع شهربانو، بوستانهای تخصصی دوچرخه، مدافعان سلامت، ساختمان سرای محله شهید رجائی، کتابخانه محله یافت آباد جنوبی، تعریض خیابان شهیدان بهرامی به گذر ۳۵ متری، تقدیر از تدابیر اتخاذ شده در امر مقابله با ویروس کرونا، تملک املاک معارض، احیاء نوسازی بافتهای فرسوده، توسعه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و... از اهم موضوعات مطروحه در بیش از ۱۰۰ ارتباط زنده تلفنی شهروندان با سید محمد فیاض شهردارمنطقه ۱۸ تهران در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ بود.

۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 4047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =