افزودن 2 پایگاه اورژانس به مراکز امدادرسانی منطقه 4

شهر: جانشین شهردار منطقه چهار در ستاد مدیریت بحران از جانمایی و احداث دو پایگاه اورژانس در این منطقه خبر داد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این دو پایگاه خدمات رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، محمد علی فیاض با اشاره به اهمیت نقش فوریت های پزشکی در سلامت شهروندان، گفت: به منظور  افزایش خدمات رسانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه‌دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر مدت زمان رسیدن به محل حادثه جانمایی و احداث دوپایگاه اورژانس در دستورکارقرار گرفت.

جانشین شهردار منطقه چهار در ستاد مدیریت بحران در ادامه افزود: پایگاه  اورژانس شهید آبشناسان به عنوان پانزدهمین پایگاه در تقاطع خیابان 196(ضلع جنوب شهرداری ناحیه چهار) تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد. 
فیاض افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته با حضور شهردار منطقه، رییس اداره املاک و رییس پایگاه اورژانس ناحیه شرق تهران زمینی به مساحت حدود 150 متر مربع در محله گلشن  جانمایی شده است و با بهره برداری از آن تعداد پایگاه های منطقه به 16 پایگاه افزایش می یابد .

او در ادامه از آمادگی سوله های بحران منطقه چهار خبر داد و گفت: هم اکنون هشت سوله بحران منطقه چهار در کنار پایگاه های  اورژانس برای پشتیبانی از  سازمان های خدمات رسان در آمادگی کامل بسر می برد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =