افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، مهمترین رویکرد شهرداری تهران است

شهر: مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق به اتفاق مدیران خود، از روند پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا در منطقه۸، بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، پیمان عباسی، مدیر کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق با اشاره به بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تحقق مطالبات آنها گفت: تلاش برای افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از جمله مهمترین رویکردهای شهرداری تهران است و اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق نیز با جدیت در این راستا می‌کوشد.
مهناز استقامتی، شهردار منطقه۸ در حاشیه بازدید از پروژه‌ها گفت: تمام پروژه‌ها با توجه به امکانات و شرایط و خواسته‌های شهروندان، تعریف شده‌اند. در کنار این پروژه‌ها، طرح‌های کوچک مقیاس با تعداد قابل توجهی که برگرفته از نیاز محله‌ها و شهروندان است نیز در دستور کار قرار دارد.
مسیر ویژه دوچرخه‌سواری خیابان جانبازان، هایپر گل بوستان آب، پارکینگ زیر سطحی شهید مدنی ، مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، خیابان شهید نبی ئیان، باغ ایرانی و میدان قمر بنی هاشم(ع) از مکان‌هایی بود که نحوه اجرا و میزان پیشرفت ساختمانی آنها مورد بازدید مدیر کل سازمان‌ها و مناطق و شهردار منطقه۸ قرار گرفتند.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =