تعامل دوسویه با نهادهای مردم نهاد

شهر: شهردار منطقه 18 تهران خواستار توسعه و تعمیق دامنه تبلیغات فعالیتهای شاخص مدیریت شهری و تعامل دوسویه روابط عمومی با نهادهای مردم نهاد و شهروندان شد.

به گزارش شهر ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، سید محمد فیاض در نشست صمیمانه ای که به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان این اداره برگزار شد ، طی سخنانی با بیان این نکته که رسالت روابط عمومی تنها به انعکاس اخبار و انجام تبلیغات محیطی محدود نمی شود ، اظهار داشت: ماهیت روابط عمومی بیانگر این است که شهروندان برای ارتباط با مدیریت شهری منطقه و بیان دغدغه های خود به این محل مراجعه و در کوتاهترین زمان ممکن نیز پاسخ مطالبه مطروحه را دریافت نمایند و اگر هم بنا به دلائلی نمی توان خواسته آنها را محقق کرد ، بطور واضح و شفاف اطلاع رسانی شود.

او اضافه کرد: در واقع روابط عمومی نقش پلی ارتباطی میان بخشهای مختلف مدیریت شهری و شهروندان را داشته و باید همین رسالت را در برقراری ارتباط با دیگر نهادهای مردم نهاد نیز به اجرا گذارد.

این مقام مسئول همچنین خواستار توسعه و تعمیق تبلیغات محیطی با محوریت فعالیتهای شاخص مدیریت شهری و تنویر افکار عمومی ، مستند سازی مستمر اقدامات بخشهای مختلف شد و تدابیری را نیز ابلاغ کرد.  

به گفته فیاض، روابط عمومی یکی از اصلی ترین شاهراه های ارتباطی میان مدیریت شهری و شهروندان بوده که معضلات را شناسائی ، حلاجی و با ارائه راهکارمناسب ، درصدد رفع آنها بر می آید.

بازگشت

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =