ضدعفونی مدارس شمال شرق تهران برای بازگشایی مدارس

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از ضدعفونی و نظافت مدارس منطقه خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با شیوع ویروس کووید ۱۹ مدارس منطقه ۴ ضدعفونی و شستشو شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره افزود: به منظور سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی دانش آموزان در روزهای شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی شستشوی حدودا ۱۷۵۰۰ مترطول انهار جلوی مدارس، نظافت و رفت روب ۸۵ هزار مترمربع فضای داخل و خارج مدارس ، شستشوی حدود پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع از کلاسها ، سرویس های بهداشتی، حیاط مدرسه، دیوارها، پیاده روهای اطراف مدارس، بازپیرایی و احیا فضای سبز داخلی و بیرونی، رفع موانع و مشکلات داخلی و خارجی مدارس و اهدا گل و گلدان در مدارس اجرایی شد.

او در ادامه از اجرای طرح ضدعفونی ۱۰۰ مدرسه منطقه ۴ خبر داد و گفت: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه نسبت به ضدعفونی کلاس ها، سرویس های بهداشتی و فضاهای عبور و مرور دانش آموزان اقدام شد.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ در ادامه گفت: عملیات مذکور در مدارس منطقه ازجمله دبیرستان های نام آوران، دختران مهدیه، مدارس استثنایی باغچه بان، دخترانه تزکیه، عباس وزان، پیش دبستانی مهندس نفر انجام گرفته است.

فرخی در ادامه ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس توسط مدیران و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان در این زمینه از اولویت مدیریت شهری در این زمان به حساب می آید که با همکاری اولیا و مربیان می توان قدم های اساسی در این زمینه برداشت.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر: 4115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =