ضدعفونی مدارس توسط شهرداری تهران در صورت درخواست مدیران

شهر: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌ در صورت درخواست مدیران مدرسه از شهرداری‌های مناطق ۲۲‌گانه تهران اقدامات لازم جهت ضدعفونی مدارس در کنار برنامه‌های آموزش و پرورش انجام می‌گیرد.

به گزارش شهر، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، درباره تمهیدات شهرداری جهت بازگشایی مدارس و پیشگیری از انتقال کرونا میان دانش‌آموزان گفت: ضدعفونی مداوم حمل و نقل عمومی به صورت مداوم از ابتدای شیوع کرونا آغاز شده و در حال حاضر همزمان با بازگشایی مدارس این موضوع هر چه بیشتر مورد توجه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه والدین نگرانی درباره ضدعفونی نشدن اتوبوس‌ها و حمل و نقل عمومی تهران نداشته باشند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط خانواده‌ها و استفاده ۱۰۰ درصدی از ماسک در پیشگیری از این بیماری و انتقال آن میان دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است و خانواده‌ها باید هر چه بیشتر به این موضوع اهتمام داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مدارس در مناطق ۲۲‌گانه شهرداری در صورتی که نیاز به ضدعفونی کلاس‌ها و مدرسه داشته باشند می‌توانند در این زمینه از شهرداری درخواست کمک کنند.

نژادبهرام ادامه داد: شهرداری نقش اصلی در ضدعفونی مدارس ندارد ولی به عنوان نیروی کمکی می‌تواند در کنار آموزش و پرورش اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد.

او گفت: به عنوان یک مادر به همه مادران و پدران کشور حق می‌دهم، نگران سلامت فرزندانشان به دلیل بازگشایی مدارس باشند ولی ستاد ملی کرونا باید برنامه‌ریزی دقیق برای صیانت از سلامت دانش آموزان داشته باشد.

به گزارش فارس، نژادبهرام درباره سرانجام موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران گفت: این موضوع هنوز به نتیجه نهایی نرسیده و اقدامات، بررسی‌ها و ارزیابی‌ها همچنان در دست اقدام است.

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 4134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =