مدیریت شهری؛ آماده برای ساماندهی محیط مدارس

همزمان با آغاز سال تحصیلی، شهرداری منطقه ۲۲ اقدامات لازم را به منظور آماده سازی مدارس و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرا کرد.

به گزارش شخر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ علی نوذرپور شهردار این منطقه در روز بازگشایی مدارس این منطقه با حضور در مدرسه طوبی و تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نماد در بدو شکل گیری جامعه بشری تا کنون حضور داشته و دارد. لازم زندگی اجتماعی آموزش و تربیت نسل کنونی است.

شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: به عنوان مدیر منطقه و با همکاری آموزش و پرورش، هر آنچه که می توانیم تلاش خواهیم کرد که امکانات و منابع منطقه را به خدمت بگیریم تا دانش آموزان بتوانند در فضای خوب، سالم و مناسب رشد و تحصیل کنند و آموزش ببینند. هرچقدر در این زمینه سرمایه گذاری و همت کنیم، در آینده از نسل خوب مدیریتی بهره مند خواهیم شد.

او به عنوان شهردار منطقه ۲۲ از وضعیت آموزشی منطقه اظهار نگرانی کرد و افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی در منطقه و مشکلات جدی در خصوص کمبود سرانه های آموزشی، امیدواریم که هر چه زودتر اداره آموزش و پرورش مستقل در منطقه داشته باشیم. منطقه ما از جهت همه شاخص های زندگی جزء ۶ منطقه برتر شهر تهران است و تلاش می کنیم این شرایط روز به روز بهترشود.  

در این مراسم، تعدادی از دانش آموزان نمونه و همچنین معلمان این مدرسه توسط مدیریت شهری مورد تقدیر قرار گرفتند.

در آستانه بازگشایی مدارس، پرسنل معاونت خدمات شهری و محیط زیست، معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲، مدارس سطح منطقه را برای آغاز سال تحصیلی و حضور دانش آموزان و معلمان آماده کردند.

محمد امین سالاری پور معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اقدامات این معاونت به مناسبت بازگشایی مدارس سطح منطقه گفت: بهینه سازی محوطه های پیرامونی و داخلی تعدادی از مدارس نظیر مرمت پیاده روها، جداول و آسفالت و لکه گیری خیابان های منتهی به مدارس سطح تهران انجام شده است.

مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ با اشاره به تعداد ۱۱۲ مدرسه که در سطح منطقه وجود دارد از اقدامات این معاونت درباره استقبال از سال جدید تحصیلی گفت: علائم هشدار دهنده، تجهیزات و تابلوهای انتظامی جلوی مدارس به تعداد  ۴۵ عدد شامل تابلوی عبور دانش اموزان، ضربه گیرهای جلوی جان پناه ها، خطر نماها رفع نقص و تکمیل شد. سرپناه تعداد ۲۵ ایستگاه اتوبوس ( نقشه ها، تایم شیت ها و ...) و همچنین چراغهای راهنمایی و رانندگی سطح منطقه مرمت شد.

او در ادامه افزود: گذرهای عرضی محدوده مدارس مناسب سازی شد و پیاده رو های مدارس ابتدایی به تعداد ۱۴۴ بلوک  و ۱۶ کانال و همچنین محور بلوار شهید اردستانی مجدداً خط کشی شد. جلسات هماهنگی با مدیران تاکسیرانی، اتوبوسرانی و پلیس راهور منطقه در این زمینه برگزار شد. روشنایی پایانه های دهکده و چیتگر تامین و مرمت شد و همه پایانه های این منطقه نظافت و شستشو شد.

۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 4144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =