اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در منطقه2

شهر: شهردار منطقه 2 در دومین رزمایش کمک مومنانه با دعوت ازمشارکت خیرین در دستگیری از اقشار آسیب پذیر از آمادگی مدیریت منطقه در توانمندسازی این افراد و حمایت از کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، دومین رزمایش کمک مومنانه  با حضور رسول کشت پور ، شهردار منطقه ، سرهنگ رشیدی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر و جمعی از خیرین در مسجد النبی اجرا شد

رسول کشت پور،شهردار منطقه دو در این مراسم  با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: این رزمایش جلوه بسیار زیبایی  از انفاق ، نیکوکاری و حس نوعدوستی شهروندان را به تصویر کشید.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه در آموزه های دینی بر انفاق و نیکوکاری تاکید شده است گفت: در همین خصوص ضمن دعوت از خیرین و شهروندان جهت مشارکت در این اقدام خدا پسندانه ، جامعه هدف شناسایی شد.

او افزود:  در این رزمایش کمک مومنانه ، بسته های معیشتی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین تهیه و با حفظ کرامت انسانی در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و یا افرادی که شغل و درآمدشان را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود.

 شهردار منطقه2 در ادامه  برنامه ریزی و اجرای برنامه های حمایتی در زمینه توانمندسازی افراد را راهکاری موثر در حمایت از اقشار آسیب پذیر  برشمرد و گفت: شیوع کرونا یکی از چالش های بزرگ برای کسب و کارهای کوچک بود و زندگی صاحبان این کسب و کارها را تحت تاثیر قرارداد، بر همین اساس مدیریت شهری منطقه 2 در راستای مسئولیت اجتماعی  خود  آمادگی حمایت از کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان دارد واز سایر نهادها دعوت می شود در این زمینه مدیریت شهری را یاری کنند.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =