اجرای عملیات بهسازی و مرمت آسفالت شبکه بزرگراهی منطقه 2

شهر: شهردار منطقه2 از اجرای عملیات بهسازی ومرمت آسفالت شبکه معابر شهری و بزرگراهی با استقرار اکیپ های مکانیزه اسفالت در منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،رسول کشت پور، شهردار منطقه با اشاره به اینکه 158 کیلومتر از مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران در منطقه2 واقع شده است، گفت:مدیریت منطقه با درنظر گرفتن ضرورت بهسازی زیرساخت های حمل ونقل درون شهری و بهبود شبکه معابر شهری،عملیات بهسازی و مرمت اسفالت بزرگراه های منطقه را دردستور کار قرار داد.

او با بیان اینکه  عملیات بهسازی معابر بزرگراهی با استقرار 3 اکیپ مکانیزه انجام می شود افزود: درحال حاضر بیش از 31 هزار متر مربع از محور شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه یادگار امام (ره) با توزیع 4هزارتن آسفالت انجام شد. 

کشت پور افزود: در تداوم عملیات بهسازی معابر بزرگراهی ،مرمت اسفالت بزرگراه های شهید حکیم ،شیخ فضل اله نوری،آیت اله هاشمی رفسنجانی و همچنین محور غرب به شرق بزرگراه شهید همت  در دستور کار منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه 2 درادامه از بهسازی آسفالت مسیر خط تندرو بزرگراه شهید چمران خبرداد و گفت: این اقدام توسط اکیپ های اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  و با هماهنگی شهرداری منطقه 2 در حال انجام است.

او افزود: همزمان با عملیات بهسازی معابر بزرگراهی ،عملیات مرمت اسفالت خیابان ستارخان به عنوان یکی از معابر شهری پر تردد منطقه در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر 11 هزار متر مربع مسیر غرب به شرق خیابان شادمان تا میدان توحید انجام شد.

کشت پوربا بیان اینکه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران  متولی آسفالت و مناسب سازی بزرگراه ها  است گفت: با توجه به وسعت  شبکه بزرگراهی  منطقه همچنین مشکلات  تخریب آسفالت ناشی از بارندگی ها، شهرداری منطقه 2 برای نخستین بار  عملیات اجرایی این طرح عمرانی را در دستور کار قرار داد.

شهردار منطقه 2 در پایان با تشکر  از حمایت معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در تامین آسفالت مورد نیاز جهت انجام عملیات بهسازی معابر بزرگراهی گفت: ارتقای ایمنی ،بهبود کارکرد معابر شهری و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف اجرای این طرح عمرانی است.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =