۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 4226
پویش کمک مومنانه در منطقه ۷

ورزشکاران، کارکنان و شهروندان ساکن در منطقه ۷ اقدام به راه اندازی پویش کمک مومنانه با هدف کمک‌رسانی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹ کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی بسیاری از مشاغل برخی از شهروندان از نظر اقتصادی در شرایط فعلی (ویروس کرونا) دچار آسیب شده اند.

او در ادامه عنوان کرد: این طرح با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران در تاریخ ۵ الی ۱۵ شهریور ماه برگزار و اقلام مورد نیاز خانواده ‏های نیازمند از جمله پک‏های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی و اقلام خواراکی شامل برنج، روغن، رب، قند، ماکارونی، سویا، چای و ... تهیه و از طریق سازمان ورزش شهرداری تهران در بین خانواده‎های نیازمند توزیع شد.

 معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: این طرح با همکاری ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی که با روحیه پهلوانی و جوانمردی همواره در تمامی مقاطع حساس جامعه پای کار بوده‎اند جمع آوری شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ در پایان از همکاری و مشارکت تمام ورزشکاران، شهروندان سطح محلات ۱۴ گانه و پرسنل شاغل منطقه که در این امر خیرخواهانه مشارکت داشته اند قدردانی کرد.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 4226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =