رفع خطر گود رها شده در محدوده شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ تهران از رفع خطر یکی از گودهای پر خطر و بلاتکلیف خبر داد و گفت: به منظور حفظ جان شهروندان، گود سه هزار و ۹۷۴ متر مربعی پر خطر و رها شده حاشیه بزرگراه شهید زین الدین ایمن سازی و رفع خطر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد محمددوست با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر توقف پروژه های عمرانی (کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی) به علت محدودیت های مالی و فقدان اعتبار گفت: به منظور حفظ جان شهروندان و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده و همچنین خودروها، پروژه واقع در بزرگراه شهید زین الدین تقاطع خیابان هنگام که در سنوات گذشته به منظور احداث مجموعه فرهنگی ورزشی قاسم آباد گودبرداری و رها شده بود با پیگیری های مستمر معاونت فنی و عمرانی و اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری منطقه ۴ رفع خطر شده است.

او با تاکید بر غیر ضروری بودن پروژه مذکور و خطر آفرین بودن آن گود برای شهروندان افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان منطقه ۴ به ویژه املاک مجاور زمین یاد شده نسبت به رفع خطر و ایمن سازی آن اقدام شد.

شهردار منطقه ۴ مجاورت گود یاد شده با مدرسه شهید ابوالمعالی را یکی از دغدغه های مدیریت شهری در تعیین تکلیف فوری آن عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی برای دانش آموزان و مدارس محدوده این گود رها شده نسب به پر کردن آن اقدام شده است.

محمددوست بیان کرد:  گود مذکور که در مرحله گودبرداری، نیلینگ و اجرای فونداسیون متوقف مانده بود، برابر بررسی های بعمل آمده فوندانسیون و اسکلت شده قبلی قابل استفاده نبوده که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوص و با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نسبت به پرکردن آن اقدام شد.

محمددودست از اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۴ برای تعریف پروژه ای جدید در محل یاد شده خبر داد و افزود: شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد تا با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار نسبت به تعریف پروژه ای جدید در این مکان اقدام کند.

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 4228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =