حرکت کاروان شادی شهرهمدلی در منطقه2

شهر: معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، کاروان شادی شهرهمدلی در منطقه2 به راه افتاد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبرگفت:  همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع )، کاروان شادی شهر همدلی با اجرای برنامه های شاد و متنوع ، حرکت خود را از بیمارستان میلاد آغاز کرد.

او با بیان اینکه  این کاروان با اجرای برنامه مولودی خوانی به صورت خیابانی، شادی و نشاط را برای مردم در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) به ارمغان می آورد افزود:حرکت کاروان‌ با هدف ایجاد فضای جشن و سرور از مبدا  با رعایت پروتکل های بهداشتی از بیمارستان میلاد آغاز و با عبور از محلات منطقه در هنگام اذان مغرب کار خود را پایان می دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه  به توزیع بسته حمایتی ارزاق بین خانواده های نیازمند  اشاره کرد و گفت: پیرو پیام  مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه و یاری اقشار آسیب پذیر جامعه ، پویش کمک مومنانه با دعوت از خیرین منطقه  اجرایی شد.

مزارعی  به  طرح  حمایت از افراد بساط گستر که در اثر بحران کرونا معیشت شان آسیب دیده اشاره کرد و گفت: این طرح با مساعدت بنیاد مستضعفان در قالب اهدای  کارت هدیه یک میلیون تومانی  به افراد شناسایی شده از جمله زنان سرپرست خانوار انجام شد. 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =