مکان های عمومی با دقت و توجه بیشتری ضدعفونی و گند زدایی شود

شهر: مکان های عمومی و پر تردد شمال تهران با توجه به بازگشایی بوستان ها با دقت و توجه بیشتری پاکسازی، ضدعفونی و گند زدایی شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در ششمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که با هدف پیگیری مصوبات و بررسی مجموعه اقدامات صورت گرفته در این حوزه با حضور معاونین،شهرداران نواحی ده گانه و مدیران عضو این ستاد از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مکان های عمومی به ویژه ایستگاه های مترو،اتوبوس ، تاکسی، اسکان های کارگری و بوستان ها که به دلیل بازگشایی مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است نیازمند دقت و توجه ویژه است و باید پاکیزگی و بهداشت محیط مد نظر قرار بگیرید و مخازن زباله روزی دوبار تخلیه و ضدعفونی شوند.

شهردار منطقه یک گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ، کمک ها و فعالیت اعضا،تبلیغات محیطی،شعائر اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی اجرا شود و اداره زیبا سازی در تبلیغات توجه به شعائر،آیات و رحمت و مغفرت و ادعیه مناسب را ،در شان یک  کشور إسلامی و ماه مبارک رمضان انجام دهد.
موسوی افزود: فعالیت کارگروه های عضو ستاد مقابله با کرونای منطقه باید مطابق با ستاد ملی کرونای کشور باشد و همانطور که  مدیریت و کنترل ویروس کرونا با مشارکت‌ و همدلی مردم، ما را از دیگر کشورها متمایز کرد ، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنان از مشارکت گروه های مذهبی و طلاب داوطلب با گروه های هنری که در بیمارستانها برنامه اجرا می کنند استقبال و استفاده کند.

او کنترل و نظارت مستمر کارگاه های ساختمانی تو سط ادارات شهرسازی نواحی و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و از شهرداران نواحی خواست تمهیدات ویژه در خصوص پاکسازی و لایروبی انهار،کانالها و جویهای آب و جلوگیری از ورود  فاضلاب ها به انهار را انجام دهند .

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =