شناسایی و ارزیابی مراکز درمانی ناایمن

به منظور رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت سلامت شهروندان به خصوص در دوران کنونی که ویروس کرونا همه گیر شده است، بازرسی مراکز درمانی ناایمن منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: با عنایت به دستورالعمل شرکت شهرسالم و دستور شورا درخصوص بازرسی تخصصی HSE، شناسایی و ارزیابی مراکز درمانی ناایمن در سطح مناطق ۲۲ گانه در اولویت دستورات مدیریت شهری قرار دارد.

او ادامه داد: در این راستا ۱۱۹ مرکز به عنوان منتخب بازرسی های کارشناسان HSE شهرداری منطقه ۴ در حال انجام است و تا پایان ماه جاری بازرسی ها به سرانجام خواهد رسید.
فرخی افزود: در اولین مرحله این عملیات بیمارستان های الغدیر، لبافی نژاد، درمانگاه های مهدوی، بهزیستی وحدت، شهرداری منطقه ۴، تامین اجتماعی مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار گفت: با اینگونه اقدامات امیدواریم قدم بزرگی برای سلامتی شهر و شهروندان برداشته و بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را کسب کرده و هرچه زودتر همه با هم با لطف باری تعالی قادر به کنترل بیماری کووید ۱۹ باشیم.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 4258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =