اجرای ویژه برنامه‌های ماه‌رمضان با شعار «شهر رمضان، شهر همدلی»

شهر: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۸ از اجرای طرح‌های ویژه در ماه مبارک رمضان با توجه به شعار" شهر رمضان، شهر همدلی " خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: سی‌روز سی‌کلام، عنوان ویژه برنامه‌های سخنرانی در ماه مبارک رمضان در ایام کرونا است که با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و عدم حضور در مساجد و حسینیه‌ها به صورت مجازی و در قالب کلیپ‌های کوتاه اخلاقی-معرفتی به مدت ۱۸۰ ثانیه برای اهالی منطقه با رویکرد توسعه و ترویج سبک زندگی دینی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی تهیه شده است.
جعفر امیرآبادی‌زاده، درباره اجرای طرح نغمه‌های آسمانی نیز گفت: معنوی‌سازی فضای شهر و ایجاد حال و هوای ماه میهمانی خدا دلیلی شد تا ویژه برنامه نغمه آسمانی ده دقیقه قبل از اذان مغرب به‌ شکل پخش اذان در ۵۶ مسجد منطقه، نوای صلوات خاصه امام رضا(ع) و دعای ربنا از مساجد طنین‌انداز شود.
امیرآبادی‌زاده افزود: ویژه‌ برنامه مناجات خوانی با رویکرد نیایش و مناجات با محوریت دعای هر روز ماه مبارک رمضان از سوی مداحان منطقه و با مشارکت کانون مداحان شمال شرق تهران به طور مجازی تهیه شده و هر روز برای بهره‌مندی شهروندان منطقه با توجه به محدودیت برای حضور در اماکن مقدس در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =