تمهیدات و تدابیر لازم جهت برنامه های هفته دفاع مقدس در منطقه ۷

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور شهردار منطقه ۷، فرمانده سپاه ناحیه شهید مطهری و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در ابتدای این جلسه سمیه حاجوی شهردار منطقه به تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در این منطقه پرداخت  و گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس و باتوجه به خطر ناشی از شیوع ویروس کرونا، سپاه پاسداران و شهرداری منطقه تدابیر متفاوتی را برای گرامیداشت این هفته در نظر گرفته است.

او ادامه داد: برگزاری نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس در میدان آیینی امام حسین (ع) و باغ موزه قصر، پایگاهها و مساجد منتخب سطح منطقه با ویژه برنامه های متنوع و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در منطقه به شمار می رود.

شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته همکاری شهرداری و سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس ادامه داشته و مقرر شد فضاسازی محیطی، آذین بندی سطح منطقه، ضدعفونی معابر، برپایی  مراسم سخنرانی ، مولودی خوانی ، پخش سرود و نواهای دفاع مقدس توسط شهرداری منطقه تامین و تبلیغات محیطی، نصب بنر، برپایی ایستگاههای صلواتی سلامت محور در خیابان انقلاب و نمایش رزم و آیینی دفاع مقدس بهمراه غرفه های فرهنگی را نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تهران برعهده بگیرند.

او همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت دفاع مقدس و اربعین حسینی، در محل ساختمان مرکزی منطقه خبر داد و بیان داشت: ارسال پیامک روزشمار این هفته با جمله ای زیبا از شهیدان به کارکنان، کمک مومنانه برای رسیدگی به نیازمندان و محرومان که در دوران دفاع مقدس نیز مشاهده می‌شد و باتوجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا،همچنان با هماهنگی شهرداری منطقه و ناحیه سپاه شهید مطهری در هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۷ در پایان تاکید کرد: تمامی فعالیت ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت و در پایان هفته دفاع مقدس اختتامیه بهمراه آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا در دستورکار قرار دارد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 4284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =