گلابدره به دست بانوان هنرمند محله رنگ می گیرد

بانوان هنرمند محله گلابدره با استفاده از ایده ها و تکنیک های هنری، با نگاه زیست محیطی دیوارهای محله را رنگ آمیزی می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سودابه سوداگرسرپرست اداره بانوان منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای کارویژه های هنری به پیشنهاد اداره کل امور بانوان شهرداری  تهران در راستای ترویج هنر در کالبد شهر و با هدف ایجاد و توسعه زیبایی بصری، ارتقای تعلق محله ای، تقویت هویت مکانی ودلبستگی به مکان برای شهروندان درمناطق ۲۲ گانه،  فراخوان شرکت در اولین جشنواره کارویژه هنری  بانوان با عنوان #نذر-هنر-زنان-در-شهر، در منطقه یک انجام شد.
او گفت : از آنجا که اگر هنر برگرفته از ذهن خلاق زنان هنرمند باشد تاثیر خود را بصورت دوچندان در جهت تحقق  عدالت اجتماعی و تحقق تهران شهری برای همه در بر خواهد داشت ، در این جشنواره که با  عنوان #نذر-هنر-زنان-در-شهر نام گذاری شده  مجریان اصلی طرح زنان ودختران هنرمند حرفه ای  وتجربی علاقمند به هنر عمومی و هنر محیطی  شهر تهران به خصوص ساکنین محله گلابدره هستند.
سوداگر اضافه کرد: بر همین اساس فراخوان دعوت از بانوان و دختران هنرمند جهت مشارکت در اولین کارویژه هنری طراحی و ایده پردازی درمنطقه یک در  محله گلابدره، کوچه کاشفی واقع در ناحیه ۳ با توجه به  شرایط محلی خاص به عنوان محله پایلوت  کلید خورد و اجرای این طرح درموضوعات نقاشی دیواری و دیوارنگاره با تکنیک نقاشی، خط، رنگ آمیزی، کاشی شکسته، طراحی و ایجاد دیوار سبز، ساخت و نصب گلدان و اجرای ایده های هنری با نگاه زیست محیطی در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره بانوان افزود:علاقمندان می توانند نسبت به ارسال فایل  آثار خود تا تاریخ۲۵ شهریور ماه از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۷۳۰۰۶۷۰ خانم کاویانی دبیر اجرایی جشنواره در این طرح شرکت نمایند .

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 4297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =