تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و خدمت رسانی مطلوب، اصل ضروری خدمت است

شهردار منطقه ٥ در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداری منطقه ٥ گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگو بودن و خدمت رسانی مطلوب، اصل ضروری خدمت، است

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فریدون حیدری افزود: هر شخصی در هر مسئولیتی، دینی بر دوش دارد و باید با حساسیت آن را ادا کند.  
او گفت: در منطقه ۵، برای خدمت به مردم، زمینه کار و فعالیت فراوان  است و همه معاونت ها و ادارات  در منطقه، باید با حساسیت و جدیت کار خود را دنبال کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود چرا که کار در شهرداری، کار گروهی است  و اگر همه بخش ها، مسئولیتی  که به عهده دارند را  به خوبی انجام دهند، رضایت بخشی کامل صورت می گیرد  و نتیجه مطلوب حاصل می شود.
شهردار منطقه ٥ گفت: احترام به پیمانکاران و پاسخگویی مناسب به مردم بسیار مهم است، در مجموعه شهرداری، هر فرد باید پاسخگوی مسئولیتی که بر عهده اش است، باشد.
حیدری  افزود: در تصدی پست های منطقه، افرادی انتخاب می‌شوند که مناسب آن پست باشند  و در آن پست، تجربه، تخصص و انگیزه کاری لازم داشته باشند  و بتوانند  رضایت بخشی  لازم را در پیشبرد  اهداف مورد نظر برای  منطقه  ایجاد کنند و سبب  پیشرفت منطقه شوند  تا شهروندان زندگی راحتی داشته باشند و احساس خشنودی و رضایت کنند.
 او  تاکید کرد: در مباحث مالی، تعهدات باید به هزینه بنشیند، از رفت و برگشت اسناد، جلوگیری شود و در کار پیوستگی وجود داشته باشد و جزیره ای عمل نشود.
حیدری گفت: معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه، باید برای حل مسائل و مشکلات مالی و مدیریت صحیح آن، برنامه ریزی دقیق داشته باشد و با دقت و حساسیت لازم امور را دنبال و پیگیری کند.
 در جلسه شورای معاونان و مدیران شهرداران منطقه ٥، با حکم شهردار منطقه ٥، سید مهدی هاشمی حفظ آباد، به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۵ معرفی  و از خدمات محمد رضا صدراعظم نوری، قدردانی شد.
 در این جلسه همچنین، شهردار منطقه ۵، پوریا غلامی را به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه ۲، محمد اسدالهی را به عنوان سرپرست اداره ساماندهی و مشاغل مزاحم، معصومه قاسملو را به عنوان سرپرست امور اداری و کارگزینی و شهلا آهنگ را به عنوان سرپرست اداره آموزش معرفی کرد.
 

۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 4318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =