اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در منطقه 7

شهر: شهردار منطقه 7 از اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان های فتحنایی و محمودی با هدف ارتقا کیفی، بهسازی معابر و تسهیل در عبور مرور شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی با اعلام این خبر گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان های فتحنایی، محمودی و دیگر معابر سطح ناحیه یک به میزان 1148 تن و به متراژ10هزار و 300 مترمربع به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه‌ها و برطرف کردن معایب عمرانی انجام شده است.

شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات به شهروندان در محلات کم برخوردار منطقه در رأس فعالیت ها قرار دارد، تصریح کرد: تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان های شهید مدنی، انصارالحسین، حوری و سبلان جنوبی از دیگر اقداماتی است که از سوی معاونت فنی و عمران منطقه در آینده نزدیک اجرا می گردد.
به گفته حاجوی اجرای برنامه‌های عمرانی وخدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پل های فلزی، هم سطح سازی دریچه‌ها و... از اولویت‌های اجرایی منطقه است که پس از شناسایی این نقاط، عملیات عمرانی، اجرا خواهد شد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =