۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 4401

بهره برداری از مجتمع شهربانو و بخشی از بزرگراه بهار؛ به زودی

عزم شهرداری منطقه ۱۸ برای تکمیل پروژه های اولویت دار
بهره برداری از مجتمع شهربانو و بخشی از بزرگراه بهار؛ به زودی

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: با هدف تأمین سرانه های فضاهای فرهنگی و کاهش بار ترافیک در معابر، به زودی دو پروژه اولویت دار تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض شهردار این منطقه با اشاره به این نکته که مدیریت شهری طی دو سال اخیر ده ها طرح و پروژه ریز و درشت را تکمیل و به بهره برداری رسانیده، اظهار داشت: بزرگراه ۴۵ متری بهار بعنوان یک کریدور ارتباطی میان بزرگراه آیت اله سعیدی، بازار آهن شاد آباد و بزرگراه فتح و مجتمع شهربانو در مجاورت بوستان بانوان نرگس دو طرح و پروژه ای هستند که در اولویت اقدامات عمرانی مدیریت شهری منطقه قرار دارند.

او ادامه داد : ساخت بزرگراه ۴۵ متری بهار، اولویت نخست عمرانی مدیریت شهری منطقه در سالجاری بوده و تلاش می شود با افتتاح بخش دیگری از آن در حد فاصل خیابان اکبر حسینی تا خیابان منصور عمرانی، ضمن کاهش بار ترافیک خودروهای عبوری، رضایتمندی شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر حاصل شود.

به گفته این مقام مسئول، بر اساس پیش بینی های بعمل آمده، بزودی باند کندرو شرقی بطول ۳۸۰ متر و عرض ۱۶ متر تکمیل و به زیر بار ترافیک می رود.

شهردار منطقه در بخش دیگری از سخنان خویش به پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع فرهنگی، آموزشی و خدماتی شهربانو در مجاورت بوستان بانوان نرگس اشاره و افزود: این پروژه چند منظوره نیز که با زیربنائی بالغ بر ۱۵۰۰ متر و در دو طبقه طراحی شده، مراحل پایانی ساخت را سپری کرده و پیش بینی می شود امسال در اختیار شهروندان قرار گیرد.

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 4401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =