تاکید شهردار تهران بر تعیین تکلیف سریع املاک واگذار شده شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی

شهر: شهردار تهران در جلسه کمیسیون واگذاری املاک موضوع بند شش ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با تاکید بر روشن شدن وضعیت املاک شهرداری تهران که در اختیار سایر نهادها و اشخاص است گفت: آمار املاک شهرداری تهران موضوع بند ۶ ماده ۵۵ شهرداری باید هر چه زودتر روشن شود و در صورتی که برای تعیین تکلیف این املاک نیاز به لایحه به شورای شهر است این اتفاق باید هر چه سریعتر بیفتد.

پیروز حناچی، شهردار تهران در جلسه کمیسیون واگذاری املاک موضوع بند شش ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با تاکید بر روشن شدن وضعیت املاک شهرداری تهران که در اختیار سایر نهادها و اشخاص است گفت: آمار املاک شهرداری تهران موضوع بند ۶ ماده ۵۵ شهرداری باید هر چه زودتر روشن شود و در صورتی که برای تعیین تکلیف این املاک نیاز به لایحه به شورای شهر است این اتفاق باید هر چه سریعتر بیفتد.  
شهردار تهران گفت: فلسفه تشکیل این جلسه همین است و انتظار می‌رود تا نیمه مهرماه این گزارش به صورت دقیق آماده ارائه به شورای شهر باشد.
در این جلسه محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گزارشی از املاک شهرداری تهران که در اختیار سایر سازمان ها و نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداریها قرار داده شده است، ارائه کرد. به گفته ‌او تعیین تکلیف ۱۹۰۴  پرونده مربوط به این املاک تاکنون  مشخص شده البته آمار دقیق این املاک مشخص نشده است چرا که این املاک در مناطق مختلف و سازمان ها تابعه شهرداری قرار دارد و جمع آوری اطلاعات مربوط به آنها زمان بر است.  
در ادامه جلسه محمد نادر محمدزاده رئیس سازمان املاک و مستغلات شهرداری هم گزارشی از وضعیت املاک شهرداری تهران که در اختیار سایر نهادهاست ارائه داد.

برای مشاهده گزارش تصویری جلسه اینجا را کلیک کنید.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 4409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =