مدیرعامل جدید موسسه هادیان شهر منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه هادیان شهر با حضور مظاهریان معاون شهردار تهران برگزار و محسن صیدی به‌عنوان مدیرعامل جدید این موسسه معرفی و منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران در این مراسم با اشاره به روند ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تهران در اواخر سال گذشته بیان کرد: معاونت توسعه منابع انسانی در راستای اصلاح نا عدالتی و رفع تنوع قراردادهای استخدامی با تفکیک حوزه‌های فعالیت موسسه هادیان شهر و شرکت خدمات اداری شهر شفافیت لازم را ایجاد کرد و اکنون موسسه هادیان شهر متولی تأمین نیروی کارگری برای شهرداری تهران است.
معاون شهردار تهران در ادامه به گام دوم طرح اشاره کرد و گفت: موسسه هادیان شهر در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را گسترش خواهد داد و علاوه بر تأمین نیروی کارگر به موضوع پیمانکاری نیز ورود خواهد یافت.
مظاهریان با قرائت موضوع فعالیت موسسه هادیان شهر در آگهی‌های قانونی، انجام فعالیت‌های مطالعاتی، خدمات پیمانکاری، خدمات شهری و بهسازی، تأسیسات الکترونیکی، حرارتی و برودتی، فضای سبز اعم از نظارت اجرا، توسعه و نگهداری و همچنین مشارکت در سرمایه‌گذاری را ازجمله وظایف این موسسه برشمرد که تاکنون مغفول مانده است.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بابیان اینکه هادیان شهر در بخش تأمین نیرو موفق عمل کرده است؛ افزود: این موسسه غیر از تأمین نیرو برای شهرداری تهران با دیگر بخش‌های کشوری نیز در تعامل بوده و قرار است در حوزه تأمین سایر بخش‌ها در خارج از شهرداری تهران نیز فعال‌تر عمل کند و در این راه تجارب گذشته خود را بکار گرفته و گسترش بخشد.
او ورود به عرصه قراردادهای پیمانکاری را ازجمله فعالیت پیش روی موسسه هادیان شهر دانست و افزود: مزیت بزرگ این موسسه سوابق ارتباطی بی‌واسطه با شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌هاست که می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد.
مظاهریان ضمن قدردانی از فعالیت‌های اعضای قبلی هیئت‌مدیره موسسه هادیان شهر، اظهار امیدواری کرد که با ورود اعضای جدید هیئت‌مدیره در موضوع نگهداشت شهر و قراردادهای پیمانکاری آغاز یک اتفاق بزرگ و بازطراحی شرکت برای حرکت در مسیر نوین شود.
در پایان این نشست از تلاش‌های عزیز عیسی پور، مدیرعامل سابق موسسه هادیان شهر و دیگر اعضاء سابق هیئت‌مدیره قدردانی شد و از سوی معاون شهردار تهران، حکم مدیرعامل جدید موسسه هادیان شهر به محسن صیدی اعطا شد.
 محسن صیدی سابقه بیش از بیست سال تجربه و سابقه مدیریت در شهرداری تهران را در بخش‌های مختلف مانند مدیر خانه فرهنگ شهرداری منطقه ۱۶، معاون ساماندهی منطقه ۱۶، معاون مدیرکل انتصابات، معاون مالی اداری مرکز علمی کاربردی معاونت اجتماعی و معاون اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران در کارنامه خود دارد.
همچنین محسن صیدی، ابراهیم مداحی، اسدالله عزیزی، محمدرضا عظیمیان و محمود رضائیان به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره موسسه هادیان شهر منصوب شدند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 4417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =