برپایی نمایشگاه یادیاران در بوستان پلیس منطقه ۴

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برپایی ۳۰ غرفه فرهنگی به مدت هفت شب در بوستان پلیس جنوبی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج کربلا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، محمد خادمی با اعلام این خبر گفت : در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شهرداری تهران در راستای وظایف و مأموریت های ذاتی خود برای پاسداشت مناسبت های مذهبی و ملی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اقدامات ویژه ای را برای حفظ ارزش ها و آرمان ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در دستور کار قرار داده است.
او با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران در بوستان پلیس گفت :به همین منظور نمایشگاه یاد یاران با برپایی ۳۰ غرفه فرهنگی ، تئاتر ، تعزیه ، روایتگری ، سرود و تواشیح  ، مسابقات فرهنگی ، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ..... به مدت هفت شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ به شهروندان ارائه می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ افزود: برنامه هر خانه یک شهید ( دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و اقامه عزای حسینی (ع) ) ،  لحظه های فراموش نشدنی (تهیه مستند مروری بر خاطرات ۸ سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، آزادگان) ، در کوی نیک نامان (برگزاری یادواره شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی) و شب شعر از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
او همچنین از برگزاری مراسم ملازمان ایثار ، صله ایثار ، اکران فیلم ، راه اندازی کاروان دفاع مقدس ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، قرار عاشقی ، تولید پادکست و یک عکس و یک خاطره در این ایام خبرداد و گفت : این برنامه ها با هدف حفظ و نشرآثار و ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و ارتقاء روحیه ایثار و امید اجتماعی در دوران دفاع مقدس اجرایی می شود.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 4453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =