پیمایش  ۳۶۰۰۰ متری با دوچرخه در محلات منطقه۹

در دور دوم طرح "پیمایش محلات منطقه۹" که از ۱۷تیرماه شروع شده، تاکنون با استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پاک، ۳۶ کیلومتر رکاب زده شده است.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، طرح پیمایش محلات از زمان حضور سید مصطفی موسوی شهردار منطقه با تقسیم محلات۸گانه به ۳۷ محدوده برای رصد و رفع کم و کاستی های محلات در امور نگهداشت شهر در حال برگزاری است.
به این منظور و با شروع دور دوم "طرح پیمایش محلات منطقه۹" از ۱۷تیر ماه تاکنون، شهردار منطقه به همراه مدیران، ششمین بازدید میدانی را با استفاده از دوچرخه در حمایت از پویش "سه شنبه های بدون خودرو" رکاب زدند.
پویش حمایت از "سه شنبه های بدون خودرو" در محورهای خیابان آزادی و  نوری نیارکی، بزرگراه یادگار امام(ره)، بلوار استاد معین، خیابان های طوس، دامپزشکی، هاشمی، شهیدان، محله فتح صنعتی و میدان آزادی در طرح پیمایش محلات منطقه۹ در  مسیری به طول ۳۶ هزار متر و به مدت ۲۹۲ ساعت توسط موسوی شهردار منطقه و مدیران با هدف رسیدگی به امور نگهداشت شهر مطابق مصوبات برای افزایش رضایتمندی شهروندان در ایجاد تهران شهری برای همه با دوچرخه رکاب زده شده است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 4457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =