پاسداشت دفاع مقدس در قلب تهران

شهرداری منطقه۶ در آستانه چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج ناحیه حضرت ولیعصر(عج) در میدانگاه شهدای هفتم تیر به مدت ۶ شب برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: پس از نشست با فرمانده ناحیه بسیج حضرت ولیعصر(عج) تصمیم‌هایی برای برگزاری برنامه‌های مشارکتی ویژه هفته دفاع مقدس در دو بخش تدوین شد.

 حبیب‌الله غفوری افزود: بخش نخست به اجراهای صحنه‌ای اختصاص دارد که شامل خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان جنگ، پخش سرودهای انقلابی و نغمه‌های دوران جنگ تحمیلی و تقدیر از بانوان فعال در دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران می‌شود.

او اظهار کرد: بخش دوم مربوط به برپایی نمایشگاه مفهومی با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس است که فعالیت‌های آنان را در دوران جنگ نشان می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه ۹ غرفه خواهد داشت و در هر غرفه بخشی از فعالیت‌هایی که زنان در پشتیبانی از جبهه‌ها انجام می‌دادند، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

غفوری با اشاره به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری این برنامه‌ها درباره زمان‌بندی اجرا گفت: برنامه‌ها از نخستین روز هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مجریان برتر کشور آغاز می‌شود و تا نزدیک اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

به گفته این مسئول جزئیات این برنامه‌ها طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 4461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =