اجرای ۱۷ کیلومتر پیاده رو سازی بتنی در معابر مرکزی

بیش از ۱۷ کیلومتر پیاده رو سازی تا پایان سال ۱۳۹۹ در محله های مرکزی شهر تهران از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ اجرا خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که امسال برای هر ناحیه حدود ۴ کیلومتر پیاده رو سازی بتنی در حال انجام است؛ گفت: معاونت فنی و عمرانی این منطقه با برنامه ریزی  و زمانبندی از ابتدای سال تاکنون اقدام به اجرای پیاده رو سازی بتنی در نواحی ۴ گانه کرده است.

آبادیان افزود: در راستای اجرای پروژه های  محرک توسعه محله ای و بر اساس مطالعات و کارشناسی های  انجام شده از سطح محله ها، معابری که نیاز به پیاده رو سازی داشتند احصاء شد که در محدوده ناحیه یک بخشی از خیابان های صائب، پرتوی، هاشمی فر، نوفل لوشاتو، هاتف، آذربایجان، جامی و میردامادی را به متراژ ۳ هزار و ۸۹۰ متر طول شامل می شود.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: در محدوده ناحیه دو این منطقه بخش هایی از خیابان فروزش، مدرس، پیران عقل، اسدی منش، ابوسعید، امام خمینی و قزوین به متراژ ۴ هزار و ۹۱۰ متر در طرح پیاده رو سازی بتنی قرار دارند و در محدوده ناحیه سه نیز بخش هایی از خیابان کاشان، کلهر، پاستور، ارومیه و کمالی به متراژ ۴ هزار متر در حال پیاده رو سازی هستند.

او همچنین در باره معابر جنوبی منطقه ۱۱ گفت:بخش هایی از خیابان ایروانی، شوش، شیخ محمدی، مولوی و بهداری به متراژ ۴ هزار و ۲۷۰ متر طول پیاده رو سازی می شوند که جمعا بیش از ۱۷ کیلومتر از معابر بخش مرکزی شهر تهران را در برخواهد گرفت.

به گفته آبادیان اجرای پروژه پیاده رو سازی بتنی از ابتدای سال جاری آغاز شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ بر اساس برنامه زمانبندی در خیابان های اعلام شده انجام خواهد شد.

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 4462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =