نمایش تجهیزات نظامی و برپایی ۳۰ غرفه فرهنگی

شهر: برپایی نمایشگاه یاد یاران با ۳۰ غرفه فرهنگی و انجام برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح محلات منطقه ۴ از شاخصترین برنامه های این منطقه در هفته دفاع مقدس است.

محمد خادمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران در گفتگو با شهر، با تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از ده ها برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در سطح محلات این منطقه برگزار می شود، گفت: به منظور پاسداشت و یادآوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، ده ها برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی با محوریت حوزه های بسیج و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محدوده منطقه ۴ به ویژه در بوستان پلیس برگزار می شود. 

او با اشاره به محوری ترین اقدام در هفته دفاع مقدس ادامه داد: برپایی دوازدهمین نمایشگاه یاد یاران به مدت یک هفته در بوستان پلیس از جمله اقداماتی است که در آن علاوه بر برپایی بیش از ۳۰ غرفه متنوع فرهنگی، تجهیزات نظامی نیز برای عموم به نمایش در خواهد آمد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ در ادامه با اشاره به برگزاری نمایش های خیابانی عنوان کرد: یکی از متفاوت ترین اقدامات امسال در هفته دفاع مقدس برگزاری تئاترهای خیابانی با موضوعات دفاع مقدس است.

خادمی در ادامه از نامگذاری ساختمان های تحت پوشش شهرداری منطقه ۴ به نام شهدا خبر داد و گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، قصد داریم تا ساختمان های اداری در اختیار را به نام شهدای ۸ سال دفاع مقدسv نامگذاری کنیم. علاوه بر این برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، نصب تمثال شهدا در معابر، بازسازی و نصب تابلوهای مختوش تصاویر شهدا، برگزاری مراسم دردانه و مناسب سازی منازل خانواده های معظم شهدا از دیگر اقداماتی است که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می شود.

خبرنگار: علی سی پی

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 4475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =