برنامه های فرهنگسرای امام برای هفته دفاع مقدس اعلام شد

شهر: "موسم فتح" عنوان ویژه برنامه های فرهنگسرای امام (ره)به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است که در دو بخش مجازی و حضوری از ۳۱شهریور تا ۷ مهر۱۳۹۹ برگزار می شود.

 در «انعکاس» گفتگوی تصویری با «حجه الاسلام محمد علی رحمانی از مسولان بسیج دفاع مقدس صورت می گیرد.  «رصد» به تولید موشن گرافی بررسی دیدگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری به دفاع مقدس اختصاص دارد. 
«مهمات» عنوان نمایشگاهی است که به برپایی نمایشگاه‌عکس با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس به صورت مجازی و حضوری در ساختمان اصلی فرهنگسرا معطوف است. 
 در "سینما نظر" معرفی  و مرور فیلم های ژانر دفاع مقدس صورت می گیرد و در «۴۰ برگ»  معرفی بسته کتاب های مرتبط با دفاع مقدس در قالب پادکست انجام خواهد شد. «مصاف» به عکس نگاشت بیانات امام(ره) و مقام معظم رهبری از وقایع دفاع مقدس اختصاص دارد و «روایت پرواز»  عکس نگاشت روایت دفاع و دیدگاه های شهید آوینی است. 
 در «خاکریز» فضا سازی محیطی فرهنگسرا مدنظر است  و کارگاه خوشنویسی از وصایای شهدا برپا خواهد شد.  «چهل چراغ» نیز به بزرگداشت خانواده شهدای مفقود الاثر  در کهف الشهدا  اختصاص دارد. 
اکران فیلم های دفاع مقدس در سالن فرهنگسرا (همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری ) از دیگر برنامه های این هفته است.

انجمن عکاسان دفاع مقدس ،مرکز ترویج نام ، یادو اندیشه امام شهرداری تهران و شهرداری منطقه یک در اجرای این برنامه ها مشارکت دارند.

خبرنگار: علی سی پی

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 4486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =