برپایی نمایشگاه و کاروان یاد یاران در محلات جنوب شهر

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از تدارک برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان را از اهداف اصلی برنامه های مناسبتی این هفته خواند و گفت: در همین راستا ضمن فضاسازی اماکن و معابر عمومی منطقه، نمایشگاه فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور در بوستان های ۲۲ بهمن، شهید مطهری و امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند.
او افزود: پخش کلیپ و فیلم با موضوع هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تأتر سرای محلات، بازدید از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و  برپایی مسابقه نقاشی با موضوع ایثار و شهادت در سرای محلات از دیگر برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس هستند.
همچنین در طول این هفته ضمن حضور هنرمندان خوشنویس، نقاش و طراح در خیابان داوود عزتی محله رسالت به منظور فعالیت پیرامون دفاع مقدس، کاروان یاد یاران نیز با حال و هوای جبهه در محلات ناحیه ۳ به حرکت در می آید.
به گفته فریدی به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی دیگری همچون معرفی کتب با موضوع دفاع مقدس و بارگذاری در کانالهای سطح محلات، برگزاری روضه های خانگی در منازل شهدا توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در بوستان های ولایت، ۲۲ بهمن، شهید کاظمی، گلریز و شقایق تدارک دیده شده است.
 

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 4488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =