بازدید شهردار منطقه ۷ از پروژه های محلی

شهردار منطقه ۷ به همراه اعضای هیات رئیسه شورایاری و مدیران ارشد منطقه از پروژه‌های کوچک مقیاس محلی با هدف بررسی مشکلات و خواسته‌های شهروندان بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، سمیه حاجوی شهردار منطقه در بازدید کلیه فعالیت‎ها و اقدامات مدیریت شهری از جمله مرکز تحقیقات گل وگیاه در باغ هورفر، پروژه عمرانی مخزن دو هزار لیتری جمع آوری آبهای سطحی، بوستان گل ابریشم، مرکز پرتو و طرح کاپ مجتمع های تجاری خیابان بهار را بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در اتمام پروژه های در دست اقدام این منطقه را صادر کرد.

حاجوی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی همکاران، گفت: پروژه‌های کوچک مقیاس با نظرات شورایاران منطقه به مرحله بسیار خوبی رسیده است. لذا در همین راستا با تمام توان، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در سطح محلات دنبال کرده تا همچون گذشته بتوانیم رضایت شهروندان را بویژه در محلات را ارتقا دهیم.

او در بازدید اماکن اجتماعی و فرهنگی سطح منطقه، یادآور شد: کارگاه تولید ماسک منطقه با مشارکت خیریه آستان قدس با تولید بیش از ۱۵ هزار ماسک در روز و فعالیت های مرکز پرتو در شناسایی کودکان کار و ارائه خدمات به آنها از اقدامات باارزش منطقه است.

ایجاد دسترسی مناسب به میدان میوه و تره بار شهید صیاد شیرازی، آب رسانی فضای سبز، احداث زمین اسکیت در محله نظام آباد، پیشرفت احداث پل مکانیزه پل چوبی و افزایش تعداد پنل های خورشیدی در محلات این منطقه از دیگر پروژه های بود که به همراه شورایاران بازدید شد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 4510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =