وبینار«صلح در مدیریت شهری»

معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی صلح وبیناری با موضوع «صلح در مدیریت شهری» برگزار می‌کند که یکی از محورهای اصلی پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی شهر تهران نیز خواهد بود.

به گزارش شهر معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل،به مناسبت روز جهانی صلح، وبیناری با موضوع «صلح در مدیریت شهری» برگزار می‌کند که یکی از محورهای اصلی پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی شهر تهران نیز خواهد بود.
این وبینار که در ساعت ۱۱:۳۰ تاریخ ۳۱ شهریور بر بستر زوم با لینک ورود https://zoom.us/j/970151810 برگزار خواهد شد، میزبان سخنرانانی از جمله زهیر صباغ‌پور، معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، پی‌بی آناند رئیس دانشکده مطالعات صلح و توسعه بین‌المللی دانشگاه بردفورد انگلستان، کازویو یامانه استاد مدعو دانشگاه ریتسومیکان ژاپن و هماهنگ‌کننده شبکه بین‌المللی موزه‌های صلح و مالک حسینی رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خواهد بود.
گفتنی است شرکت در این وبینار که به زبان انگلیسی و همراه با ترجمه فارسی برگزار می‌شود، برای عموم آزاد است و در صورت تمایل می‌توانید برای دریافت لینک وبینار و ایمیل یادآوری، پیامی با عنوان «وبینار صلح» به intl.affairs@tehran.ir ارسال کنید.
روز ۲۱ سپتامبر در سال ۱۹۸۱ از سوی مجمع عمومی ملل متحد با هدف ترویج صلح در میان ملل عضو این سازمان به نام روز جهانی صلح نامیده شد و از آن پس هر ساله در سراسر دنیا با برگزاری رویدادهای گوناگون گرامی داشته می‌شود.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 4561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =