کارکنان شهرداری بخشی از مردمی هستند که ما خود را خدمتگذار آنها میدانیم/پرداخت حقوق کارکنان شریف شهرداری اولین اولویت ماست

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: حقوق شهریور ماه کارکنان شهرداری تهران طبق عرف ماهیانه پرداخت می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی، معاون شهردار تهران با اعلام این خبر افزود: تلاش می کنیم در شرایطی که تورم و قیمت‌ها بسیار بالا رفته اما حقوق کارکنان افزایش ناچیزی داشته، با پرداخت به موقع حقوق آنها تعهد خود را به همکاران انجام دهیم تا آنان با رغبت بیشتری شهرداری را در نگهداری شهر و اجرای پروژه های شهری همراهی کنند.
او گفت: کارکنانی که حمایت سازمان را ببینند و به آن افتخار کنند برای موفقیت سازمان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.
معاون شهردار تهران ادامه داد: وظیفه داریم علاوه بر حقوق و مزایا  امور رفاهی کارکنان را هم تامین کنیم. با وجود اینکه با تحریم ظالمانه ای روبرو هستیم و شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و به خصوص شهرداری ها که باید روی پای خود بایستند ما باید کارکنانمان را با آموزش های تئوری و علمی مجهز کنیم؛ دانشکده علمی- کاربردی را تقویت کرده و به جای مدرک گرایی، تخصص گرایی را ترویج دهیم.
او با اشاره به اینکه کارمندان شهرداری در واقع بخشی از مردمی هستند که ما خود را خدمتگزار آنها می دانیم افزود: در بیش از یک سال و نیم گذشته پروژه های شهری تا حد قابل قبولی پیشرفت داشت، به خصوص امسال با تامین بودجه غیر نقد از طریق سازمان‌های  املاک و سرمایه گذاری پروژه های جدیدی نیز مانند خط ده مترو و پروژه های مختلف شهر را آغاز خواهد شد. 
امامی با تاکید بر اینکه نیمه اول امسال به نحو قابل قبولی با همکاری همه پرسنل همراه شهرداری بدون مشکل اساسی سپری شد، گفت: طبق تجربه گذشته در نیمه دوم سال شرایط بهتری خواهیم داشت و پس از پرداخت حقوق شهریور، کمک رفاهی به مناسبت روز گردشگری و سپس پاداش کارآیی و مطالبات کارکنان  پرداخت خواهد شد. 
او یادآور شد: تلاش داریم  با انتصاب مدیران خدوم و سلیم النفس و برخورد با هر گونه بی نظمی و بی انضباطی و نیز با مدیریت کارآمد، شهری توسعه یافته و سالم برای همه شهروندان و به ویژه پرسنل شهرداری فراهم کنیم.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 4567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =